I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 11, 2010

Why do u have to be so famous??

Jika hanya dia yang selalu bermain difikiranmu,
Jika hanya dia yang selalu ada dibayanganmu,
Jika hanya dia yang selalu muncul dalam mimpimu,
Jika hanya dia yang selalu ambil berat tentangmu,
Jika hanya dia yang bisa membuatmu bahagia,
Jika dia tulus mencintaimu.....


aku rela kau bersamanya....
kerna bagiku,kebahagianmu adalah kebahagianku...
Walau sesakit dan sepedih apapun yg akan aku rasakan,
aku akan terus mencintaimu...


saat ini, aku berasa sedih dan kecewa denganmu...
walaupun kau sudah dimiliki org, selagi belum ada apa2 ikatan antara kau dan dia,
selagi itu aku akan terus berusaha untuk mendapatkan cintamu..
hingga saat itu tiba, aku harap segala penantian dan pengorbananku tidak akan sia2..


Don't ask me to stop loving you,
becoz you own my heart...


Don't ask me to forget you,
becoz you're in every of my thoughts...


Don't ask me to find other guys,
becoz they are not you...


Don't ask me to stop dreaming about you,
becoz u alwez appear in my dreams...


Don't ask me to stay away from you,
becoz even when you're far away, I feel so close to you..


I have tried, very hard, to stop loving you...
to jst ignore you... to not looking at your pic...
to forget you...
becoz I know I'll get hurt if i do that...
but i just can't...I really can't


aku amat mencintaimu....
                                   I really love you....
I'll be waiting for you...


I keep on listening to this song...so nice to hear..
macam kisah cintaku...http://www.youtube.com/watch?v=Kcc675dVXYE
boy, buka hatimu untukku...will you?


P.S girl, that care of him for me..you're so lucky to have him....


its 11th Dec, my English teacher's birthday..nt to frget uncle Halim as well...

haaaiiii tchrku syg~ Happy birthday to u =D hope ure alwez be a fun n awesome teacher..
see u when i see u..dont miss me too much =pp
14 hours ago ·  ·  · See Friendship

    • Didi Husain Haaaiii my student syg~ Miss u much..haha. Thanks dear..see ya! ;)

us with birthday teacher~~ =D


No comments:

Post a Comment